Dåligt med uppdateringar...

...jag vet!

och jag har nog lite dåligt samvete över det..
:-(

Jag menar, om jag nu har sparkat igång en blogg så får jag väl se till att det händer nåt i den..
;-)

..iaf: veckan som gått, en sammanfattning.
Julstress, julgodis, julskinka (iofs bara upptining inför kokeriet), knäck...
Köpa gran, fixa plats till gran, ta in gran, klä gran...
Mycket har alltså gått i Julens tecken.
Jag har oxå hunnit köpa en ny resväska och lämna tillbaka den, när jag insåg att den var för stor..
:-)
Så nu måste jag hitta en väska som är lite mer lagom i storlek..

Inte många dagar kvar till julafton nu (två) och sedan är det bara lite mer än en vecka kvar hemma i Sverige.

Nästa uppdatering ska inte dröja så länge...
:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0