Mycket att fixa med...

Så, jag vet inte riktigt om jag har hunnit smälta att jag ska lämna Sverige för så lång tid.
Det jag har kommit på är iallafall att det är mycket man ska ordna med innan.

Idag har jag hunnit med att boka vaccination, vilket inte var det allra enklaste, man ska tydligen vara ute i god tid.
:-)
Så på Ryhovs infektionsklinik hjälpte dom glatt till med att tala om vad jag behöver för skojjiga sprutor, men när jag sa att jag skulle åka redan den andra Januari så blev det stopp... De är fullbokade fram till mitten av Januari..
Hupp?!

Men de kunde tipsa om alternativ och till slut lyckades jag få en tid bokad på måndag för att leka nåldyna.

Under dagen har jag även hunnit med att skaffa ett nytt pass, med fingeravtryck på...
...och beställa ett internationellt körkort.

Avresan är en dag närmare och nu ska jag åka och äta julbord med kollegorna.

Undrar om chefen ser det som min sista måltid (med kollegorna innan avresan)?
:-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0