..back in business..

Så är jag då tillbaka på jobbet, i Johannesburg, Sydafrika.
Detta efter en enligt mej välbehövlig semester, och en massa farande..

Ankomsten till Tambo OR Airport och passagen genom tull och passkontroll gick nästan för smidigt.. men det var skönt.
..och efter bara några minuters väntan kom en av kollegorna och hämtade mej, för skjuts till hemmet här nere för lite vila och landning...

Jag kan efter den gångna veckan konstatera att det är skillnad på flyg och flyg..
..och hittills är Soutafrican Airlines min favorit..
:-)

Nu väntar nattjobb, förhoppningsvis inte något som ska vara alltför krångligt eller problemfyllt.
Jag är nu efter semestern tacksam för att de kollegor jag ska jobba med har full koll på det som ska göras och inte har något emot att låta en trött semesterfirare fråga och dubbelkolla det mesta.
:-)

För alla hemma i Sverige kan jag berätta att det under min bortavaro från Sydafrika har regnat rejält här, men nu lagom till min återkomst så verkar vädret stabilisera sej och det ser hoppfullt ut..
:-)

Idag, lite halvklart och kanske 20-25 grader.

SeeYa!

Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

skönt att vara "hemma" igen antar jag ;)

2011-02-24 @ 22:13:54
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0