Fram och tillbaka...

..har det varit den senaste veckan och det är inte slut än, men jag har med själv att skylla.

Förra lördagen åkte jag från ett varmt och soligt Sydafrika till ett lite svalare Sverige för lite semester.
..nåja, semester blev det ju, men inte i det kalla Sverige utan efter två dagar i snö blev det iallafall vidarelänkning tillsammans med delar av familjen till ett lite mer tempererat Teneriffa.

Landade inatt  på Arlanda och bilade direkt tillbaka till Huskvarna och hemmets lugna vrå.
Nu sitter jag och ska försöka få ordning på packning och biljett och allt runt omkring inför resan tillbaka till Johannesburg. Planet dit lyfter redan vid 17-tiden ikväll, från Landvetter..

..så imorgon vid denna tiden är jag tillbaka på jobbet i Sydafrika, lite mer utvilad än innan hoppas jag.

Bloggen kommer åter att bli mer frekvent uppdaterad igen nu när jag återgår till vardagen söderöver.

SeeYa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0