Fullt upp hela helgen..

Denna helgen har det varit fullt upp..
..har hunnit med:
..utflykt till Pretoria, där det enkelt gick att konstatera att det kryllar inte direkt av blekansikten i centrum..
(de blekare invånarna tycks lysa med sin frånvaro nästan överallt iofs..)
Det var iallafall en trevlig och intressamt upplevelse, en charmig stad helt enkelt..

I Pretoria blev det besök i City Hall, Naturhistoriska Museet, lite parker och till sist regeringsbyggnaden..
..men där fick man inte gå in..
Däremot verkade parken utanför vara ett populärt tillhåll för bröllopsfester, eller åtminstone fotografering..
..så det blev någon bild på ett par mer eller mindre förvånade brudpar..
:-D

På lördagkvällen passade jag på att bjuda in mej till en kollega för lite kvällsmat och trevligt sällskap..
Gott, trevligt och sent blev det..

Idag söndag har jag hunnit med biltur till mänsklighetens vagga och en promenad/klättring i grottorna där de funnit lite fossil och andra döingar..
Det har även spelats lite äventyrsminigolf (igen) och helt enkelt haft en go söndag med vännerna här nere..

Nu: laddning inför morgondagens jobb..

SeeYa!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Du verkar ha det ganska "gött" där nere iallafall..

2011-02-28 @ 17:58:24
Postat av: Henrik (Himself)

@Pernilla:

Klart jag har det gött, det tänker jag inte ens försöka ljuga om.. men lite då o då kan det hända att man saknar någon som finns i Sverige...

..typ några gånger om dagen..

2011-02-28 @ 18:28:12
URL: http://henrikblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0