Jag kommer råka illa ut..

..om jag fortsätter med mina nya vanor när jag kommit hem igen..
:-)

* Alldeles för mycket skräpmat.. när man är ute och jobbar är det ofta svårt att få tag i annat.
* Strunta i att städa och plocka, det finns ju maid.. har iofs hyfsad ordning, men visst, ibland slarvas det.
* Åka bil överallt.. okej, detta trivs jag inte med.. längtar faktiskt efter att kunna röra mer på mej.
* Bara vänta på att bli servad vid bensinstationen.. Inte helt fel faktiskt..  och att dessutom få rutorna tvättade och däcken kollade.. detta gillar jag, men det kanske inte uppskattas om jag börjar tuta hemmavid.
* Vänstertrafik.. och dessutom sättet folk (och till en viss utsträckning även jag) kör på här.. Det är inte ofta man stöter på människor som backar på motorväg, men här händer det dagligen. Det har jag inte gjort! ..när man kör måste man dessutom hålla koll åt alla håll.. omkörning får tydligen ske precis hur som helst.. både till höger och vänster.
..har dessutom säkert skaffat flera nya ovanor när jag kommer hem..
:-)

Nu dags för lite nattarbete..

SeeYa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0