Äventyrsgolf och ösregn..

..har det varit idag.
Dagen började som sagt med en joggingtur och en soft förmiddag.

Precis när jag tänkt åka iväg för att utforska lite och kanske titta in på en lejonpark i närheten, ringde en kollega och undrade om jag var sugen på att spela lite äventysrgolf..
..och äventyrsgolf blev det.. lejon får det bli en annan gång.
Annorlunda, som det mesta härnere..
Kurviga banor, där man inte ser slutet.. den längsta var nog typ 35 meter o olika nivåer..
:-)
Roligt..
..men blött, eftersom det började regna mitt i första rundan..
Och regn.. det är inte stillsamt mysigt regn, utan som om någon glatt vrider på kranen och öppnare himlen..
Det blir blött..  snabbt.. så rundan avslutades ganska omgående..  för att återupptas en annan (förhoppningsvis mindre regnig) dag..

Sedan åkte jag med ett par kollegor hem och hade resten av eftermiddagen till att spela domino..
?!
och bara umgås och äta gott..
..så nu hoppas jag att jag ska orka med veckan som kommer..

Hoppas alla vänner har det bra, trots kyla och regn/snö..
Tänker på er..  vissa mer än andra.. <3

SeeYa!

Kommentarer
Postat av: Hanna- Rejlers

Har de inte tänkt på att ha äventyrsgolf i lejonparken? Så slipper man välja och det blir extra äventyrligt.

Inget kul att rapportera härifrån... Håkan har åkt till Canarieöarna och vi andra funderar på att klä i hans plats i toapapper som straff. Vi ska bara inventera lite först så vi inte står där utan toapapper sen... Fast det vore iof lite spännande för oss, Rejlers version av äventyrsgolf...

Låter som du har det bra därnere iaf, ser lyxigt ut. :-)

Ha det bra och sitt inte för nära pirkanten... Eller nån kant alls för den delen...

/Hanna

2011-01-10 @ 09:53:55
Postat av: Jonas Andersson

Skönt att se att du kommit fram och börjar vänja dig med att ha huvudet neråt:).

Själv har jag just hittat tillbaka till skrivbordet efter en veckas skidåkning. Det äventyrliga där var när skidguiden kliver över repet med skylten "Här slutar skidområdet, fortsätt på egen risk". Men skön off-pist fanns det på den sidan repet :D.



/Ha det gött.

2011-01-10 @ 10:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0