En månad..

..går tydligen ganska fort.
Det är nämligen så länge jag har varit här nere nu..
Tiden kanske inte uppfattas som lika kvick hemma i Sverige.

Det börjar bli något som liknar vardag för mej här iallafall..
Vakna, frukost, åka till jobbet,
(och även om jag inte skrev ut det så tar jag på mej kläder och duschar, fastän i omvänd ordning..)
jobba, jobba, jobba..
åka hem från jobbet, ta på sej shorts, :-D
äta nåt igen, och sen är det kväll..

..dagarna blir ju ungefär som hemma.. men ändå annorlunda.

..men trots sommarvärme och vissa riktigt härliga dagar, så saknar jag Sverige och dej!
;-)

..så det är tur att jag inte är här för alltid.. iallafall om du frågar mej.
;-)

SeeYa!

Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

oooj har det gått en månad?! jag som tyckte en månad var en evighet när andré var borta men nu har den gått jättesnabbt :o

2011-01-31 @ 22:44:01
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0