Imorgon är en annan dag...

..och idag en annan..

..just denna dagen började med regn..
och bilköer..

Det hade tydligen varit en mindre kökrock på en av motorvägarna..
och av någon anledning räcker det med att en fil blir avstängd, för att all trafik blir till kaos..
så några kilometer med fyra-fem filer i bredd med kö är inget ovanligt..

Sedan arbete.. inomhus vilket var tur, eftersom det har regnat nästan hela dagen..

Lagom till hemkomst (efter nya bilköer, ny kökrock..) så har det iallafall klarnat upp där jag bor..
och jag har njutit av solnedgång på balkongen..
:-)

..just det ja..
jag har blivit med husdjur..
..en syrsa har bosatt sej bland bjälklaget och spelar glatt varje kväll..

Lite jobbigt när man ska sova..

...

Nu har jag avnjutit en fruktsallad med färska frukter..
Sött och gott..


:-)

SeeYa!

Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

åh vill också ha fruktsallad! :O

2011-01-27 @ 10:33:03
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Håller med föregående talare. Vad gott det lät.

2011-01-29 @ 12:21:50
Postat av: Ann-Christin

Mysigt med ett litet husdjur som håller dig sällskap=)

2011-01-29 @ 14:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0