Mulet..

Det var precis vad det var imorse när jag skulle ta mej till jobbet..
..mulet och typ 20 grader, kanske till och med lite duggregn..
Kändes nästan som en svensk sommardag..

Vädret var iallafall precis lagom för dagens arbetsuppgifter..
montage av prylar..
:-)

mycket utearbete..

..och det mulna försvann, åtminstone lite grann..
Så jag trodde nog att solen tog nog lite..

När jag kom hem insåg jag att det iallafall inte var bara sol..
..det var smuts också.. :-(
Huvva.. var sotig och avgasig man blir att att jobba vid vägarna här..

Efter en dusch och lite mat så känns det bättre kan jag lova..
:-)

Nu ska jag snart sova, till åskans mullrande...

SeeYa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0