Natt igen..

och arbete ska det bli nu..
Samma som igår.. eller kanske bäst att skriva att det är lika arbete som igår..
:-)

Idag har varit en lugn dag.. av förståeliga skäl..
Men jag har iallafall varit ute lite i solen..
inte direkt från klarblå himmel, men ändå sol..
..och 27 grader varmt..
:-)

..försöker hålla lite koll på vad som hönder där hemma i Sverige..
och igår såg jag denna nyheten:



:-) Svårt att låta bli att le och bli lite glad..

..och sedan för den som är nyfiken på hur vissa svenskar ses av framförallt engelsktalande:
Gå till Google translate.. översätt från svenska till engelska..

..skriv: Lasse Berghagen
?! :-)

Så.. dags att ge sej ut i natten..

SeeYa!

Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

hahahha nyfiken som jag är så testade jag det där med google translate och jag fick mig faktiskt ett litet skratt.. :)

2011-01-12 @ 00:26:11
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: Henrik (Himself)

Thess: Du kan ju prova:

Björn Rosenström

Markoolio

sonja alden

:-)

2011-01-12 @ 18:30:44
URL: http://henrikblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0