Snart dags att åka till jobbet..

Se där..
Det blev måndag även denna veckan..

..och eftersom det är nattajobb som gäller för mej så har det varit en slapp och lugn förmiddag..

Igår kväll var det rejäl åska och massa regn.. och då menar jag verkligen en MASSA regn..
Jag hoppas att det inte blir samma blöta elände i kväll/natt.

Måndag är en av de dagar som maiden är här och fixar, inte för att jag tycker det har hunnit bli så stökigt. Eller att det har blivit några enorma tvätthögar...
Men hyresvärden har bokat in henne måndagar och fredagar..
..så det är väl bara att gilla läget.
:-)

Hade nog hellre städat av lite och tvättat själv..
Men det ger ju henne en månadslön...
:-)

..så nu får jag snart se vad som ska hända denna dagen..

SeeYa!

Kommentarer
Postat av: Jonas Andersson

Se det positiva.

Ju oftare du får tvättat ju färre ombyten behöver du släpa med dig. (om du nu fått reda på det i förväg vill säga :)

2011-01-17 @ 15:44:47
Postat av: Pernilla

Maid.... Jag vill också ha en maid. Hmmm... Eller en butler vill jag ha förresten. ;O)

2011-01-19 @ 11:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0