Sunny side up!

Idag har det varit sommar..
Hela dagen dessutom, med över trettio grader..
Phew!
..och dessutom en slö söndag, med lite poolside softing, med sol och bad.

:-)

Efter dagens lunch blev det en tur med bilen i labyrinten av smågator och tvärvägar..
När man tror att man är på rätt väg, så plötsligt står man framför en grin med någon eller några vakter som tittar förvånat på en..
:-)

Nu har jag återgått till softandet och ska snart grilla kyckling till kvällens ätande..
..blir nog lika gott som vanligt.
;-)

Imorgon blir det jobb på allvar.. min kollega och mentor har lämnat Sydafrika för att ta sej an ett projekt i Australien. Så jag får klara mej själv nu. Hur det nu ska gå..
:-)

SeeYa!

Kommentarer
Postat av: Jonas Andersson

Skönt och se att du har lugna och fridfulla helger. Själv har jag varit gräsänkling hela helgen så det har varit väldigt soft hos mig också. Inga krokodiler dock.

Fast jag känner igen det där med grinden och vakterna, var förbi och skulle granska nybygget men securitasbilen som lägligt stod på byggområdet gjorde att jag höll mig utanför grindarna, den här gången :).

Ha det gott

2011-01-30 @ 21:07:05
Postat av: Hanna- Rejlers

Avuuundsjuuuuuk! Jag fryser ihjäl här hemma.

Men jag lär ju inte bli uppäten av en krokodil iaf om man nu ska se det positivt. ;-)



Ha det bra!



/Hanna

2011-01-31 @ 10:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0