Woensdag..

..ja, eller onsdag, på ren svenska.
Mitt i veckan och jag är trött..
:-)

Nattarbete inatt igen, denna natten ska vi åka nästan ända upp till Pretoria.. grannstaden och tillika en av de tre huvudstäderna i Sydafrika..

Men, men..
Idag har jag, (förutom att ha försökt sova lite längre än nio efter att ha jobbat till fyra, det gick ju sådär..)
:-)
..passat på att lämna in och byta min trasiga väska mot en ny..

Att först hitta till köpcentrat där väskaffären finns gick utan problem, t.o.m. utan GPS..
:-)
Men sen..
Parkering var inte lätt att hitta..
Jodå, jag såg massor av lediga platser, innanför stängsel och murar.. Men inte någon som verkade vara tillgänglig för mej.
:-(
Till slut lyckades jag med lite tur råka på en ledig plats som jag hoppdes inte skulle vara privat eller för speciella människor..
..alltså mer speciella än mej.
;-)

..okej, första delen avklarad. Men jag hade ingen större lust att springa runt inne på ett köpcentra med en stor resväska i släptåg, så jag lämnade den i bilen för att gå på upptäcktsfärd inne på Eastgate.
..jag insåg snabbt att det skulle vara lätt att villa bort sej inne i centret som har 250 butiker
(jämför med A6 som har 80...)

Till slut ramlade jag nästan över butiken iallafall..
YES!
Då var det ju bara att gå tillbaka till bilen för att hämta väskan...
..eller...

Det tog mej nästan lika lång tid att hitta ut ur köpcentrat som att hitta in...

:-)

Men nu har jag en ny väska som förhoppningsvis ska hålla för flygplatsarbetarnas omilda behandlig.

..så nu är jag på plats på kontoret för att jobba en ny kväll och natt.

SeeYa!

Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

oj, det köpcentret vill jag vara på! :D

2011-01-19 @ 16:39:24
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: Jonas Andersson

Om du nu har en GPS, varför inte använda den?

Eller menar du att den inte funkade inne på köpcentret? :-O

2011-01-20 @ 08:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0