Lyxliv..

..har insett att det låter som det bara är lyxliv här i SA..
iaf för mej.
Det är det inte..
Det är stekande sol (inte alltid så trevligt när man ska jobba), regn och åska, bilköer och avgaser, jobb från tidig morgon till sen kväll, underleverantörer som gör fel som ska rättas till, människor man ska gnälla och skälla på, folk som gör sitt jobb (tex målar golv) så att jag inte kan göra mitt, trafikolyckor, folk som skriker åt mej och pekar finger och svär, svettigt och smutsigt...

..och allt detta bara idag.

Så jag hoppas att det då kan vara lite okej att försöka njuta av tillvaron så mycket som det går..
..när det är helg.  Av nån anledning är det dessutom roligare att skriva om det än om jobbet..

..och JA, jag saknar er..

..vissa så det nästan gör ont..

SeeYa!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Det var liksom det här jag menade när jag skrev till dig på fb i böran av din vistelse i SA. Det är en väldigt annorlunda kultur som det tar ett tag att lära sig... Lycka till med att hitta roliga och trevliga saker att göra mellan jobben... /Elisabeth

2011-03-15 @ 22:09:18
Postat av: Ann-Christin

Det är bara för att du ska njuta av de härliga stunderna, som du måste vara med om de otrevliga - annars kanske du inte skulle märka av de roliga??!!

2011-03-16 @ 08:44:49
Postat av: thesswester - inte som alla andra

håller med Ann-Christin! :)

2011-03-16 @ 09:22:18
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: Hanna-Rejlers

Ibland är det tufft att vara superhjälte... Varför skjuter du dem inte bara med din laser? Fast då skulle du iof bli en superskurk...

Tror det kommer vara det roliga som du kommer minnas sen när du kommer hem. Kämpa på! Nu tycker jag det låter som du gjort dig förtjänt av en stek med berra och nöjesparksbesök då och då.



Jag förstår att det är oss på Rejlers du saknar så det gör ont. Förståeligt. Vi saknar dig med grabben. :-)

Ha det bra!

/Hanna

2011-03-16 @ 09:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0