..nästan så jag skäms..

..men bara nästan.

Det måste se ut som om jag bara roar mej här nere..
Men jag jobbar faktiskt en hel del, tror dock inte att det är lika roligt och intressant att läsa om..
(som om resten av mitt liv skulle vara det..)
:-)

Nu har det varit helg igen och då jobbar jag inte..
Idag (söndag) har jag varit på nöjespark.

En härligt avkopplande dag, trots att jag är trött i kroppen och framförallt fötterna..
Många kul attraktioner..  Allt blir ju lite mer spännande bara man vet att grejjerna är ihopsatta av sydafrikaner, har sett lite för mycket av slarvfel och lathet i arbetet..
:-)

Bäst idag: Anaconda och Tower of Terror...

Kippt från hemsidan:
(Anaconda: Calling all adrenalin junkies. Take your seat & prepare to curl like a giant snake, roar like a frightened lion & sweat like a scared rat. Welcome to the Anaconda.
Fear Factor: 9
)

(Tower of Terror: Ride the heart-stopping Tower of Terror 50m drop at a speed a of 100km p/h straight into an open mine shaft. Ride it if you dare! (Bring an extra pair of pants).
Fear Factor: 10
)

Wohoo!

Nu grillar vi nötkött och ska fixa lite klyftpotatis och Berrasås till..
Blir nog gott.. (som vanligt..)

:-D

SeeYa!

..och btw, det är inte så många av er som kommenterar..
Tack till er som gör det.. det värmer..
;-)

..ocjh som sagt: SeeYa!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Nu vågar man ju inte annat än att kommentera juh... Hihi. ;O)

2011-03-13 @ 19:12:39
Postat av: Hanna

Blir bara lite avundsjuk av att höra att du har varit på nöjespark och ikväll ska grilla. Låter som en helt perfekt dag!

Själv sitter jag här hela dagarna och väntar på att tiden ska gå.



Vi saknar dig här hemma!

2011-03-13 @ 19:33:04
URL: http://hannagerebrant.blogg.se/
Postat av: Ann-Christin

Kommentera? Man blir inte alls sotis av att höra hur varmt och skönt du har det. Grillfester, äventyrsgolf exotiska parker gör ju inte saken bättre. Här hemma är det ju i alla fall plus grader. Men sjukdom i huset har vi haft gott om i år och ja, nu efter att ha lyckats jobba en hel vecka är man hemma med sjukt barn igen........ Såna här kommentarer kan du ju få - de kanske gör att du vaknar och ser att det finns en verklighet här hemma som är en helt annan värld än din - LYX LIRARE =) (Bara lite avis)

2011-03-14 @ 09:30:44
Postat av: Hanna-Rejlers

Haha hoppas du tog med dig ett par extra byxor då hahahaha!

Sitter på Kapsch nu. :-) Behöver nog inte oroa mig för att hamna i sydafrika (inte för att det låter så illa...) möjligtvis blir det nån vända till Göteborg.

Har de berra i sydafrika med? Jag trodde det var lika svenskt som Tacos. ;-)

Ha det bra (men tona ner det lite för bövelen, vi blir avundsjuka här ju, säg att det regnar fast det inte gör det eller att du ätit havregrynsgröt till middag fast du egentligen ätit stek sittandes i ett badkar fyllt med bearnaise)

/Hanna

2011-03-15 @ 16:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0