Vad händer..

Förlåt..
Jag har varit dålig på att uppdatera..

Här kommer iallafall en kort sammanfattning av veckan hittills:
Måndag: Dags för en natts jobb, men eftersom maiden kommer tidigt så valde jag att jobba hela dagen också.. Kom hem vid halvtre.
Tisdag: Eftersom måndagnattens jobb skulle varit kort och enkelt (men det tog tid iallafall) så var jag inbokad på en "erection" på tisdagen.. Tyckte att jag var värd lite sovmorgon och började kl 8..
Sen blev det heldag med utearbete i strålande solsken.
Onsdag: Konstaterar att det börjar bli svalt på morgonen, det var bara 17 grader när jag åkte till site för en heldag med att rätta till fel och missade detaljer (snags) Det blir varmare framåt dagen och man kan bli lite svettig när solen gassar och man jobbar uppe på gantryt..
(men hellre det än massa minusgrader..)

Återkommer med mer..

SeeYa!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

HAHAHAHHAAAAHA!! Brukar du schemalägga dina erektioner??? HAAHAHAAA!! Det var ju det roligaste jag har hört denna veckan!!

2011-03-03 @ 17:33:51
Postat av: Henrik (himself)

@Pernilla:

Kan tro att just du misstolkade detta..

Tror du har lite för snuskig fantasi..

:-P



Detta var ju bara en resning.. eeh.

alltså att få ställningen att passa.. eeh..



Äsch.. du får väl tro vad du vill..

:-)

2011-03-03 @ 18:08:24
URL: http://henrikblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0