Vuxna män gör saker tillsammans...

Förlåt!

..jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera..
Men det har inte riktigt funnits tid.. eller kanske ork egentligen..

..mycket jobb har det varit och på fritiden har det varit ganska fullt upp oxå..
:-)

Denna helgen har jag hunnit med, att tillsammans med kollegor:
  • Besöka Sun City
  • Bada i ett riktigt stort badland
  • Åka till en afrikansk marknad
  • Titta på en dokumentär
  • ..plus en massa annat intressant och mindre intressant som jag inte tänker skriva om..
:-P

Nu är det iaf mindre än tre veckor kvar..
Wohoo!

..längtar faktiskt lite efter Sverige, trots allt härligt i Sydafrika..

:-)

Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

gosh vad tiden går fort alltså! Skönt att du kommer hem snart iaf :)

2011-03-28 @ 20:38:41
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: Hanna-Rejlers

Badlandet såg ju riktigt härligt ut! Badsugen man blev. Tror inte riktigt det är badväder än när du kommer hem...Kanske i slutet på Augusti!

Ha det bra!

/Hanna

2011-03-29 @ 08:08:16
Postat av: Pernilla

Passa på att njuta nu det sista. Hitta på massa kuligheter! Snart är du tillbaks i vardagslunket...

2011-03-30 @ 18:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0