Wohoo! (bilder)

Har inte kunnat tvätta bort leendet efter gårdagens bravader,
om det beror på att jag hade riktigt kul igår, eller på att vattnet hemma i lägenheten hade lagt av i morse låter jag vara osagt..

Jag tänkte iallafall dela med mej av lite bilder:

Helt ovetande om vad som väntar, men glada och hoppfulla...

Guiden: ..lite vatten.. ..smala stiga och steniga vägar, kan inte bli annat än kul..

..och lite extra körning i lerpölen..    :-D

..en lortgris, men en glad sådan..

..och nu är det nattarbete som gäller, så det var en välbehövlig energikick!

SeeYa!

Kommentarer
Postat av: DB

Måste vara det närmaste skägg du kommit hittills :-)

2011-03-07 @ 14:19:16
Postat av: thesswester - inte som alla andra

gud så brun du är!

2011-03-08 @ 10:14:14
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: Hanna-Rejlers

Nej, nu tycker jag du börjar få lite FÖR kul där nere. Måste kontra, jag ska gå och köra runt Håkan på kontoret på den gula säckkärran ett tag. "Ööhrrn ööööhrrn öööhrrrrn". Bilder kommer kanske senare... Nu är det vår här så du vet! :-)



Ha det bra!

/Hanna

2011-03-08 @ 16:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0